Search This Blog

Tuesday, November 8, 2011

what is ur dream?

Seseorang tanya “what is ur dream?” Masa tu tenga makan ayam yang sedap tp tetiba menjadi tidak sedap sbb soalan ni and dengan blur-nya aku tekelip-kelip tak tau nak jawab apa. Masa tu rasa nak tutup mulut dia dengan plaster LoL haha! Rasa nak tinggalkan dia kat situ pun ada :p..... Tapi bila fikir balik, mmg impian tu penting sebenarnya, kalau takder impian kita takkan ke mana2. Macam katak bawah gelas, nampak sekeliling tapi tak tau apa2. So haritu seseorang ni tanya "apa impian u yang u nak sangat tak kira apa pun. Duduk dalam bilik tutup lampu n fikir". So, aku pun buat apa yg disuruh n seriously cara tu mmg sangat berkesan ngee. 

I believed semua perempuan nak dpt husband best (loving, caring, tak kedekut bg duit hehe, etc), anak yg comel, jadi mak yg baik (dlm kes ni aku nak jadi mak yg hot hoho). Tp ni bukan lah 1st impian aku, of course la ada lg yg lebih utama sebelum jadi mak orang LoL.

Sebab tu aku nak jadi catwoman harharhar!!, boleh cakar sesiapa sahaja yang jahat (^-^) grrrr.
Hehe kidding je :)

No comments: