Search This Blog

Tuesday, November 1, 2011

Fraser hill part 2

Day 2

  • Bangun at 5am (bersemangat sungguh)
  • Breakfast
  • program 
    • joget2, lompat2, nyanyi2, gelak2. Kalau ada kak yati mesti roboh bangunan tu haha
  • Ghost story telling :(
    • Ni part paling best nak cerita. Cerita hantu ni mmg event wajib diaorg. So, aku ni 1st time join, tak tau la plak yang diaorg akan kenekan siapa2 yang 1st time. Diaorg take turn utk beritahu cerita hantu tu, aku dengan focus mendengar. Then mahen duduk depan aku, dia start cerita. Sampai 1 part tu tiba2 dia menjerit n Kartini plak pegang tangan aku. Seriously terkejut n apa lagi, aku pun menjerit dengan sangat kuat. Masa ni la tercucuk bahu mahen dengan kunci (masa ni tenga pegang kunci bilik) LoL :D... Eh lupa plak aku menangis sbb terkejut. Tp sempat la cover ayu hehe
  • Tidur dengan Kartine 
    • Disebabkan cerita hantu mahen tu, aku da takut nak tidur sorang kat bilik huuuu n tidur dengan Kartini. Auntie kata mahen mmg budak jahat haha!! 
Day 3
Ada ke budak ni tanya aku "excuse me, u orang asli ke?" Grrrr



  • Tak banyak benda aku nak share kat sini sbb banyak perkara memalukan haha. Boleh share gambar je ngeee :)
ps: sampai sekarang tak ingat cerita hantu mana yang buat aku menjerit tu. Haha

3 comments:

Ajibardin said...

wei...pasrt yg cite hantu tu la best...ce cite ce cite pe yg mahen cite??..haha

Ayunie Ramli said...

haha aku x ingat la beb, blank terus lepas terkejut tu. Sampai skang dia taknak bgtau cerita hantu mana so that next time leh guna cerita sama utk terkejut kan aku lagi LoL. Jahat gila :D

Ajibardin said...

hhhHhHhhH penakut ko ni ngupenye...
len kali bole la sakat ko baikkk pya