Search This Blog

Friday, November 25, 2011

sheila's wed

seronoknyer gi sabah kalini sbb semua free hehe. Beg berat pun org tanggung. Yela, pengapit kene la dapat layanan special kan ahakx. Tp masa pergi tu aku tak tau plak sekarang kene check in on9. Tak pasal2 kene bayar sbb check in kaunter. Air asia mmg pandai putar belit. Murah tp mcm2 caj dia kenekan. Baik naik MAS (banyak songeh, org da bayar naik je la hehe).



Junior meal hehe. 


 Sampai sabah, si Sheila amek sama dgn adik dia. Seriously adik dia bawak kereta mcm nak tergolek2 dlm kereta. Terasa mcm hamster dlm sangkar plak haha.. Then gi beli kasut pengantin jap, and lepak2 jap kat paparich.

Sampai umah: “Naaaa lama mami tunggu, tak sampai2 lagi”. Keluarga Sheila sebenarnya keluarga angkat aku, lama sangat x jumpa diaorg huhu. Aku kat rumah tu mcm2 makanan aku telan. Ambuyat, tapai, pulut, kuih muih, nasi ayam, nasi puteh, nasi beriani harhar. Ada 1 masa tu, tandas tu aku yg conquer sampai adik ah hoi penat tunggu kat luar bahaha. Ye la, banyak sangat makan ambuyat. Pedas lak tu kan. Oh ya, aku dapat keluarga angkat baru dr brunei. :)





N yg best ada 1 budak nama sama dgn aku. Ayuni. Tp dia Nurul Ayuni. Kami sangat rapat sampai dia nak tido sama n 24 jam melekat kat aku. Huhu rindu plak kat budak2 kat situ. BIla duduk situ, keluar semua skil bahasa sabah aku hahar. Lepas gian.. to be continue lah, penat taip


mak datin tenga main game :)


adat brunei. Kalau aku, aku nak berlian 1 badan ngeee

Kids nowadays. 

2 comments:

Kekzamanis said...

wei, mas tulen ke si sheila pakai tu? Gilo ahhhh!!!! Upload ar gambr bebanyak..Nak nengok ne....Hikhik!

Ayunie Ramli said...

disalut dengan emas. Turun temurun tuu. Heheh.