Search This Blog

Saturday, November 12, 2011

Mr n Mrs Logan's wedding

Congrats to both of u, semoga bahagia sehingga ke anak cucu dan sampaila ke cicit dan sampaila ke generasi yg akan datang. Sorry coz datang lambat J

Haha nak cerita pasal tragedy 11.11.11. Memang takkan ku lupakan tarikh ini. Semalam wedding logan n Rebecca kat puchong. Sepatutnya shiva ikot but ada hal penting so aku kene la pergi sorang2 L. Da la takder siapa nak pakaikan sari, transport plak takder haish. Last2 nasib baik sorang student Bangladesh pandai pakaikan sari, n transport da setel. Ok, 1 benda setel

Lepas tu pulak, minah tukang pakaikan sari ni pergi pasar malam. Jadi, aku da lambat nak gi coz da janji nak jumpa warren kat sunway pyramid. Ummeeee, u punya pasal I lambat tau. Lain kali beli la ikan untuk stok seminggu L uhuk.

Ok, da siap pakai sari semua, aku pun bertolak la ke sunway. Masa tu pukul 6.45 rasanya.. N sampai di highway depan Desa Water Park tu, terkejut gila , Jeng jeng! Jem gila nak mampus. Nasib baik si mohan call, buat lawak. Atlis tak tension sangat hehe. Tp kalau dia call buat kali kedua, mmg aku rasa dia kene marah kot sbb masa tu tension tahap nak pecah kepala (coz jem sangat) ngeh ngeh…  

Then warren call, dia kata dia pergi dulu n bila da sampai kat sunway pyramid nanti call dia. So, aku call la utk dia guide pergi puchong tu. Haha serious tukang guide pun x ingat nama jalan, aku pun kelam kabut la bawak keter. Baper banyak hon dapat semalam, n baper banyak undang2 jalan aku langgar semata2 nak sampai ke destinasi.  Lama jugak sesat, rasanya dalam 1 jam kot..

Last2, mahen call. Dia yg direct. Sekejap je da sampai haha.

N bila da sampai masa tu pukul 10 malam. Bayangkan majlis start pukul 7 mlm, tp aku sampai pukul 10 malam. Malu laaaaaa, semua orang da nak balik. Tinggal family n kawan terdekat je. Rambut da kusut masai, muka da comot. Malu sungguh ngeee J

Warren kata pengajarannya ialah: lain kali call mahen, jangan call I hahaha LoL

Lepas ni mmg aku taknak sesat lagi dah, baik servay kat mana, baru la ok kan? hehe pengajaran yg pahit :p

xoxo! 

Lampu kawen, Wah mcm lukisan minyak hehe


Si comot yg sesat


Hehe siapa la ambil gambar ni LoL


No comments: