Search This Blog

Tuesday, November 1, 2011

Sakit kaki

Jalan2 kat midvalley lepas jumpa Dahlia, Najib n Fazly. Sepatutnya kene gi negeri 9, tp tak sempat la. Mohan the driver dah lalok penat sangat. So, kitaorg gi mid jumpa mahen. Kemain sakan si mahen membeli belah, sampai kedai nak tutup pun boleh lagi tenga pilih shirt :). Yela, shopping utk deepavali la katakan. Kalau aku shopping untuk raya pun sampai tak muat boot kereta LoL. Tp seriously harini kitaorg mmg sangat penat, sakit kaki. Kaki aku tak la sakit sangat sbb aku banyak duduk hehe..
seni beras. Cantik kan?

View from Carl's jr. Tenga2 malam ni pun ramai nak tengok wayang lagi. Haiyo

sempat snap this pix masa kat puchong haritu. Lawa ke? hurm hehe

2 comments:

Ajibardin said...

waaaaaaaa agak bangga...akhirnya de nama aku dlm blog ko hahahha

Ayunie Ramli said...

haha kalau leh tag, lama dah aku tag wei (^_^)