Search This Blog

Wednesday, December 15, 2010

lapar siot

Berlepas dah adik aku ke NY. Harap2 dia bawak balik adiah n barang yang aku kirim tu hehe. Ko punya pasal la amy aku kelaparan sampai masuk angin malam tadi. Flight pukul 10.30 tp ko suruh datang pukul 6, belasah ko kang. Hehe nasib baik ada kedai gedik2 kat situ untuk ku membuang masa, dah la aku ni pantang nampak kedai2 gedik (^_^). Ni la aktiviti n 3 items yang aku beli kat KLIA sementara tunggu amy berlepas. Ingat nak beli lagi, tapi tak sempat. Mak dah bising2 cakap jangan merayau hehe
Sawan kamera

candid (^_^)



cantik kan? hehe.

model untuk scarf terbaru shaya :), perkenalkan andy hehe
andy bersama cekak yang cantik (andy ni 30% perempuan)

dpt bayangkan kecomelan saya bila pakai getah ni la la
-Hurm, rasanya aku ni dah tersalah ambil course lah. Aku minat wildlife tp kenapa boleh sesat ke pertanian? 

L.O.V.3


No comments: