Search This Blog

Monday, December 27, 2010

boring

Setiap hari bangun tido, mandi, pergi lab, buat kerja bla bla bla bla. Hari2 buat benda yang sama. Tak sabar nak keluar dari UPM ni, da busan tengok view yang sama. N 1 lagi, facebook pun dah bosan. 




Bila sign in je, tak sampai 1 jam aku dah menguap hehe. Tengok gambar orang, balas PM: tu je la yang aku mampu buat kat fb. Kadang2 rindu gak nak keluar dgn budak2 samad, tp semua dah kawin n da ada bf la, jadi masing2 bz dengan kehidupan masing2. So, skang ni peneman setia aku dr dulu sampai sekarang ialah novel2 aku. Baru2 ni aku pinjam la buku kak dayah, tajuk buku tu "Jangan sedih" or dalam bahasa arab nya ialah "La Tahzan". Buku ni best. Banyak mengajar aku utk redha dan bagaimana mengatasi kesedihan atau ujian yang dihadapi. 



l.o.v.3

No comments: