Search This Blog

Thursday, June 17, 2010

If not with right person, being single is awesome

Haritu  tengok fb, ada org like statement ni. I totally agree wif this statement. Yela, kalau ada bf tp tak berfungsi mcm bf, baik single hehe.  Setelah aku clash ni, aku xtau kenapa aku rasa mcm tenang giler jiwa aku. Sedih tu still ada tp seriously otak rasa ringan. Yela, xyah nak fikir apa2 dah. Tak payah nak jaga hati dia, tak payah pujuk, tak payah report mana kita gi. Tp act kadang2 rindu gak perasaan tu hee. Apa yg aku rasa sekarang ni mmg aku xpernah rasa sebelum ni. Kalau korang nak tau,  ni kali pertama aku single. Mula2 sedih sbb rasa mcm xlaku haha. Tp actually ok je being single ni. Sama je, beza  cuma takder perasaan romantik haha. Lebih baik single daripada ada bf tapi clash banyak kali sebab tak serasi

L. O. V. E

No comments: