Search This Blog

Monday, June 28, 2010

Al-RAwsha

SEmalam amy belanja makan kat kedai masakan arab (bukan la fav aku) tp disebabkan da lapar, terima je la ajakan tu. So, bila sampai kat kedai tu, kitaorg masuk la kat bahagian family yg tertulis “family only”. And aku gi la tandas jap. Bila aku keluar, tengok kuarga aku hilang. Upenyer diaorg da gi ke table lain yg xberapa best n bukan depan tv (nak tengok fifa huhu). Bila tanya kenapa keluar, adik aku ckp tu hanya utk family yg 4 org je. Ada  ke mcm tu?? Bukan family ni selalunyer >4 org ke? Sengal betol hehe. Tp xpelah, small matter je pun.

Pahtu kalini mmg bigmatter. SBB ADIK AKU ORDER KEBAB DAGING. Aku ni dah la xmakan daging. Eeeee kurang hasam betol. So, order la nasi beriyani apa ntah ada ayam besar. Baru la puas makan hehe. PAdan muka, saper suruh order makanan tanpa pengetahuan aku.

Yang paling best: kami jumpa MERLIN, si pelakun MERLIN tu. HAha, pekerja tu sebiji mcm merlin XD kihkih. KOrang tengoklah gambar kat bawah ni nanti. Sorry la, blur skit sbb rajin sangat si merlin ni, susah nak amek gambar kerana pergerakan yg terlalu pantas haha!! 

KOrang cuba la makan kat sini, sedap gak ar. Tp bg aku ok2 je kihkih

Huh, tak dapat nak tengok fifa. Dah la game penting malam tadi. NAseb baik tv kat atas bumbung haha




Beer Halal. Haha, aduhai


Ni plak sandwich yg kunun2 aku nak order. Tp mcm pelik lak, lain kali la order hehe


Tak makan pun, tak suka daging lembu

NI la hero naga kita, merlin kihkih. Sama kan? kalau korang tengok depan2, lagi sebijik muka dia 

L.O.V.E

No comments: