Search This Blog

Wednesday, February 24, 2010

Nama saya Rain 2



Harini mata aku bengkak sebab citer ni la, ish apelah. Aku jarang nangis tengok movie (eh ye ke? hehe). Tp seriously part ni mmg sangat sedih. Banyak kali tengok pun nangis. And lagu ni mengingatkan aku kat kawan aku hehe. Dulu-dulu pernah crush ngan dia haha, mcm mana la leh tangkap cintan ngan mamat ni, dah la jahat (suka tengking2 aku). Sampai skang mulut dia celupar, mcm mana gf dia leh tahan ngan mulut dia tu ihi... ♡

ps: Kadang2 mulut celupar, tp hati baik. Kadang2 ada org pendiam tp keras kepala and kejam (xsesuai nyer penggunaan ayat, tp malas nak backspace). Aku prefer mulut celupar kot ngeee »-(¯'v'¯)-»

3 comments:

shAayyUm said...

oic...full house...best crite tu...
erm...prefer mane2 yg hati dier baik...so, mulut celupar tu put it in 2nd place ;)

Ayunie Ramli said...

darling, i dah tengok banyak kali citer tu. still xpuas tengok hehe.. Yeah, u rite. Hati baik no.1 <3

dyanamastor said...

stuju2!! ht baek no 1..clupar x clupar no 2..in case, kbykn kwn2 yg baek dgn sy mulut agakkk pedas, tp ht baekkk..n lg best...wlopon mulut clupar, tp dgn sy dorg xcelupar pon hehehehhehehhehe...

lgpon, dunia akhr zmn ne, mnusia sush nk jgka hatinya :)