Search This Blog

Friday, February 5, 2010

Add tp pahtu buang... apa kes?? (✖╭╮✖)


Ada la minah sorang ni, dia add aku kat fb haritu. Kitaorg ni bukan musuh tp ok la, kawan2 biasa je. Aku xpernah kacau dia, xpernah mengganggu hidup dia. Dia menganggu hidup aku ada lah. Urgh, dulu sampai naik tensyen. Dia mcm nak beramah, bg komen kt fb (kat pics pun) and aku pun balas every comment tu. So, x silap mana2 kan?

And tiba2 dia buang aku dr friend list dia

Kenapa?? Pelik betol la manusia mcm ni, ni mesti kes jeles ke dengki ke, o xsuka tengok muka aku. Rasa mcm nak marah pun ada, tp malas nak layan org mcm ni. Buang masa je layan ppuan tu. Naseb baik aku xbg no tepon, dulu kemain nak no tepon aku. Tak paham la.... my best fren kata MAYBE SBB KO MCM GEDIK KOT... well, kalau aku gedik, kenapa ko yg susah hati hehe. Im proud of what i am owkay

ps: Dont judge a book by its cover ok. And dont judge a cupcake by its look hehe (✿ ♥‿♥)

10 comments:

dyanamastor said...

sy sgt sokong..i never judge a book by its cover..also cupcake by its look hehe...apatah lg manusia yg hatinye tuhan je taO..(^_^)

Ayunie Ramli said...

Huhu, betol tu diyana..

kak ina mama airis said...

sapa kah org itu???

Ayunie Ramli said...

hehe, dr melaka

kak ina mama airis said...

hem....mcm akak tau je sapa....

Ayunie Ramli said...

saper2? teka cepat

shAayyUm said...

hoho...ntah2 dak tu delete accnt fb dier kot...mcm i...ngee~~

Ayunie Ramli said...

xderlah, i tengok dia ada kat fb lagi hehe. Dia xsuka i kot :)

Anonymous said...

hmmm...i know who she is..

Ayunie Ramli said...

i dont think u guys knows her hehe. becoz i pun xpernah jumpa dia but i do know her sbb dulu dia cari psl dgn i haha... xpelah, small matter