Search This Blog

Thursday, August 16, 2012

Pelita Ampang


Pernah tak sembahyang satu saf dengan lelaki? Agak2 macam mana? Hehe aku dah rasa dah.. Tadi aku berbuka puasa kat Pelita Jalan Ampang, so ingat nak terus sembahyang kat situ. Ceh, dengan yakinnya ikot anak panah “SURAU”. Bila sampai je, semua lelaki. Eh mana surau perempuan? Cari2 tak jumpa. Rupanya ada pakcik tu cakap surau campur2. ??? surau campur? And takder pembahagi pun. Tp apakan daya, masa tu dah pukul 8 lebih, mana sempat nak cari tempat lain, lgpun makan pun belum lagi.. So, lepas tu nak amek wuduk. Lagi best, aku amek wuduk sebelah laki woooo. Pelik gila rasa haha… Den yg paling mencabar tu masa nak jaga wuduk. Jalan terkepit-kepit LoL. Ok, sampai surau plak aku solat sebelah laki. Lagi la rasa macam pelik, n kekok!

Gara2 air milo float + cincau semalam, aku seperti budak hingusan. Meleleh air hingus grrrr. Harusla minum air suam sentiasa

Nak selit gambar yg takder kene mengena (^_^)


ayam je aku punya ok, jgn salah faham LoL

Masa2 puasa ni tengok aiskim leleh plak air liur

Jangan la ko cair wahai aiskim ku


No comments: