Search This Blog

Wednesday, January 25, 2012

BenTo

Bila ada masalah baru cari aku. Bila nak tanya sesuatu cari aku. Pahtu senyap. Mmg aku takkan layan ko lagi dah. Emo nya entry I kali ni ngehngeh. Ye la, manusia ni kadang2 bila da ada masalah baru nak ingat orang lain. Bila tengah senang, aku msg buat deeerk je. N 1 lagi, mamat ni dah kawin buat la cara dah kawin. Helooo, dah kawin jangan nak menggatal lagi dah ok. .

Ingat nak cerita pasal benda best kat sini, tp ternampak nama si polan ni, terus jadi mood kureng manis LoL…
…………………………………………………………………………………………………………

Mieja, aku demam ni sbb seronok sangat jumpa ko haritu haha. Nanti kita bergelak sakan lagi yer muakx xoxo
Dah kawin pun masih comel lagi ahakx


Ni bento saya. 


Fulamak, poyo nyer ohoh ohoh


                                                      Ni buat tabung syiling best gak ni kan





2 comments:

Kekzamanis said...

Weh, lajunyer ko menghapdet stori..Aku baru nak taip entri nih..Wkakaka! Alolo, ko demam ke? Ciannye..Makn ubat & cepat sembuh tau..Nanti nak berjimba cane kalo ko demam? Uhuhuhu~

N'way, jgn ko layan mamat sewel giler menghoyan tu..Lantak pi la kat dia..

Ayunie Ramli said...

Demam demam, jinba jinba lah. Lain kategori ba tuuuu hua hua... eh tak layan pun, i kat terkenal dengan kesombongan i ni LoL... xoxo