Search This Blog

Tuesday, February 8, 2011

mode sedih di pagi selasa :)

Sangat menyakitkan hati, sedih bila orang selalu anggap kita bukan2. Mengagumkan bila kita tengok perempuan sanggup lakukan apa je utk bf o husband diaorg. Tp bila clash, perempuan yang disalahkan. Tak pandai jaga la, garang la, buruk perangai la. Masa hangat bercinta takder plak nak merungut pasal semua ni. Sebaliknya lelaki senang2 je lepas tangan (kaum lelaki jangan salah faham plak, tak semua lelaki mcm ni kan. Perempuan pun ada perangai mcm ni jugak). 

Banyak terjadi perkara mcm ni di sekeliling aku, even kat aku sendiri pun pernah kene. Aku sangat berhati-hati memilih teman hidup sekarang ni, rasa mcm dah tak percaya. Perkataan yang paling bagus is trauma kot. Aku takut benda yang sama terjadi lagi. I wont let myself 2 b hurt anymore sobs sobs (ter-emo la plak).... Kalau la ada ubat untuk hilangkan certain memory yang kita taknak, dah lama aku buat. Sekarang ni aku macam dah tak percaya dengan kebanyakan manusia. Mereka2 ni kenal kita sbb nak menggunakan kita je, bila dah dapat, lupa terus. 

taknak fikir pasal org cakap pasal aku tp kadang2 terasa gak bila mood aku tak betul hehe

L.o.V.e.... single lagi bagus



No comments: