Search This Blog

Tuesday, January 18, 2011

New ToY!

Juz bought a new guitar 4 me weee. Gembiranya!! Rasa puas dapat beli guitar yang cantik n sound pun best. Selama ni pakai guitar kapok je, tapi bila skill pun dah improved aku pun beli la guitar yang terbaik mengikut kempampuan aku. Disebabkan tak sabar nak beli, semalam aku cabut balik awal n pergi mid valley (nasib baik prof tak call hehe). Tapi disebabkan aku ni tak pernah beli guitar (guitar yang ada pun belas ihsan pakcik hehe), aku agak nervous la nak gi kedai Yamaha tu. Sebelum tu aku siap buang air besar, buang air kecil sebab nervous sangat (ntah apa yang aku takut ntah).

Masuk je pintu YAMAHA tu: (ada 2 org mamat tengah strum guitar) Yer, nak cari apa (masa ni aku terpinga2 mcm budak sengal)

Aku: Aaaaa, nak servay guitar
Mamat hensem: ooo duduk2. Nak guitar apa?
Aku: Nak cari utk beginner
Mamat hensem: Budget berapa?
Aku: Dalam 300 ratus hehe

So, mamat tu pun keluarkan la guitar-guitar akustik yang dalam range RM300

Lepas mamat hensem tu bebel pasal promotion bla bla bla, aku pun pilih la guitar yang berkenan di hati. Tapi sebelum tu mamat hensem strum la guitar tu sbb nak test sound. Serious sh** sangat merdu, sangat best, sangat macho!! Naseb baik tak meleleh air liur aku hehe. Rupa-rupanya dia ni cikgu guitar, patutla pro semacam je main. 



CUTE!!



L.O.V.E


4 comments:

sole said...

guitar anda sgt cool lah...
looking forward to see your video strumming that guitar...jeng2...haha

Ayunie Ramli said...

mestila cool, saya yang pilih kalau encik sole nak tau hehe. Eh eh ni yang buat nerbous nak main depan org pro ni haha

dyanamastor said...

uwahhhh...nnt ley ajar sy maen!!! owhhh!!!sugoiiii!!

Ayunie Ramli said...

haha diana, lama ko x singgah sini kan. Boleh, tp nanti silap ajar mcm mana? hehe <3