Search This Blog

Tuesday, September 14, 2010

Camat HAri raya!!

Raya tahun ni balik melaka. Mula2 tu berat la jugak nak balik sbb tau ramai sangat org kat kampung tu n banyak kerja kene buat. Tp bila da sampai kampung, rasa mcm taknak balik upm plak coz da jumpa kezen yg geng hehe. Lagipun sementara tok mamat masih ada ni, baiklah aku menggunakan kesempatan ni utk jumpa atuk yg comel tu. BIla pandang tok mamat, mesti hati aku sedih. Aku rasa mcm x bersedia kalau2 atuk aku meninggalkan kami 1 hari nanti. Dia sangat baik n comel. Wpun da tua, atuk tetap rajin baca suratkhabar, n buat semua kerja sendiri (melainkan kalau betul2 tak larat). Tahun ni aku la tukang masukkan duit dalam sampul duit raya atuk. So aku tau la amount dlm tu hahaha!!! 

Tp raya tahun ni mmg best. Dpt berita yg NOi nak tunang bulan depan n kawen nex year hehe. Tahniah noi. Tp sedih pun ada coz ni la raya pertama aku tidak berboyfren (Bukan la sejak lahir). Huuuuu. Tp sekejap je aku sedih coz aku still ada kawan2 bg msg2 sengal hahaha!!! 

Hehe, aku da besar ni pun dapat duit raya lagi tau hahaha. Malu pun ada :)

No comments: