Search This Blog

Saturday, November 7, 2009

Don know what to name this entry

Hmm dah lama xpost entry, hampir lupa yg aku ada blog. So, aku ada lg 2 minggu je nak present result. Tabahkan lah hati aku amin..
Tp sempat lg tengok criminal minds. Pinjam kat diana (thanks diana!! hehe) nanti akak nak pinjam lama skit ek. Nak tengok banyak2 kali hehe. Semalam kak dayah, kak asi menyoal selidik shukri, kesian shukri hehe. Xpasal2 kene bantai ngan kakak2 ni, termasuk la aku skit2. Ni sumer sbb topik "kenapa lelaki curang padahal gf dia baik n xpernah curang". ermmm, topik ni luas sebenarnyer, ada banyak factor yg mempengaruhi. Kalo tengok criminal minds, ada banyak yg mempengaruhi tindak tanduk unsub (terpengaruh dah aku ngan citer CM ni). Hehe
Pg ni je aku dah 4 kali gi tandas. Bak kata diana "cibi2" hehe. And pahtu dpt bad news= amy masuk hosptal sbb ada jangkitan paru2. Harap2 amy sihat cepat... Seminar, committee meeting, amy masuk hospital = risau risau risau n risau.

ps: semalam kene viva ngan kawan, tu pun aku xdpt jawab, mcm mana nak jwab masa presentation seminar nanti huhu. Takutnyer!!

1 comment:

dyanamastor said...

hehe..cibi2 akak da owkey??adik akak ok??don wori la komen terdelete ituh heheh...asal da tbaca ok r..no hard feeling maaa...