Search This Blog

Wednesday, July 15, 2009

Dalam TiduR....

Dalam tidur...apa yg selalu korang nampak masa tidur? And apa korang buat masa betol2 sebelum tidur? Baca novel ke, dengar radio ke, cakap ngan lover ke, termenung ke, etc. Macam aku, aku selalu baca novel (kadang2 sampai 2 pagi pun tak tidur lagi kalau dapat baca novel yg best). Sebab kalau dengar radio, lagi la aku tak boleh tidur. Pelik betul coz adik aku suka dengar radio masa study and masa nak tidur. Kadang2 kene marah ngan aku ngeh ngeh :) saper suruh memekak...

And then dalam tidur aku jarang tak mimpi, mesti mimpi. Haritu banyak kali mimpi ular patuk, siap 2 ekor lagi tu. Kaler hitam huhu. Org tua kata kalau ular patuk maksudnyer ada orang nak masuk meminang. Ni da beribu kali mimpi, tak jadi pape pun haha. Ada org kata ular tu setan uhu takutnyer. kat bawah ni aku listkan mimpi2 ku.

1. kene patuk ular
2. jatuh bangunan (free fall)
3. selalu panjat tp kene sengat
4. benda yg terjadi sebelum aku tidur
5. jadi org yg memerhatikan kejadian (tp orang tak sedar aku kat situ)
6. MENGANDUNG

ps: Nak kata xbaca doa sebelum tido, aku baca. Tp mmg kadang2 kalo dpt mimpi best, mmg tak nak bangun hehe

No comments: