Search This Blog

Saturday, May 30, 2009

SeLalu MenGaLah


"..Mengapa selalu aku yang mengalah
tak pernah kah ko terfikir sedikit tentang hatiku" (seventen- selalu mengalah)

Dalam apa jua kes, mesti aku yang ngalah. Aku pun xtau kenapa> Maybe sbb takut org tu kecik hati, > maybe sbb aku sayangkan dia, so aku selalu mengalah, > maybe sbb aku malas nak besarkan citer, > maybe sbb aku malas nak layan dia, > maybe sbb aku hormat kat dia, > o maybe sbb org lain sentiasa mendominasi aku..

.. Kak asi ada jugak kata, yg aku ni suka sangat menjaga hati org. Aku bukan niat nak menjaga hati, tp mmg aku xnak sesiapa terasa sedih o kecik hati. Esp ngan kawan2 baik n my bf. MMg aku akan sentiasa mengalah...Tp kalo ngan sape2 yg xder kene mengena ngan hidup aku, sorry lah. Korang nak nangis pun aku pedulik apa..

My Special persons; Family, > Ling, > Kak Yati, > Kak asi, > Kak dayah, > kak niza, > Sole, > nizam, > dahlia, > Putput & diana :)

2 comments:

hani_zahani said...

terharunye I!
entry ko kali ni mcm dlm sad mode je..
meh akak tuka mode ko mlm ni..
kiTe EnJoYYY!!!

dyanamastor said...

hehe...sy pn tersenarai ea...tnkiu akak!
tp akak....kdg2 jgn tlalu jg sgt tao...kalo pape yg ptt ckp, bgtau je tao...sy trima hehe...bkn pe...pnglmn sblm ni mengajar sy huhu...